Lottas Dagbok


Wow – Lattebit från Delicato
22 februari 2011, 10:45
Filed under: Allmänt, bloggande, Familj, Hälsa, Mat, shopping

Inte ett öre får jag för att skriva det här. det borde väl öka min trovärdighet en aning ytterligare? 😉

Detta lilla bakverk förgyllde min i övrigt ganska deppiga morgon. Jag vet att det inte är så nyttigt och att det desutom kan framstå som provocerande då en liten spinkig alv lägger ut bilder på klägg direkt på morgonen. Men va fan; jag brukar inte provocera så ofta 🙂 Åtmistone inte här på bloggen. Ja, ja.. inte medvetet i alla fall.

Vad det är för vitt och prickigt som är utanpå kakan har jag inte en aning om. Smakar som nått chokladigt. Inuti är det något brunt nougatigt och något vitt som känns som något moussigt. Görgött! Spring till affen och köp till förmiggagskaffet!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh vad sugen jag blev. Måste testa istället för klassikern delicatobollen 😉

Kommentar av Trebarnsmamman

Ja. Det tycker jag absolut att du ska. Man kan faktiskt förnimma att den är släkt med bollen 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

