Lottas Dagbok


Om den nya bloggsidan..
24 februari 2009, 15:02
Filed under: Allmänt, bloggande, personligt

..som egentligen är en helt ny blogg eftersom jag inte kunde få till det på något bra annat sätt. Det går tydligen inte att ha mer än en inläggssida på en sådan här blogg..

Den här bloggen kommer att vara kvar utan några förändringar. Dock har jag känt att det är för många inlägg som inte blir skrivna på senare tid. På den nya bloggsidan kommer dessa inlägg att skrivas.

Den nya bloggsidan ser i ungefär likadan ut som den här och kommer att ‘hänga ihop’ med den här bloggen. Men jag tycker att det är så trist med en massa skyddade inlägg bland de som ‘alla får läsa’ och jag har funderat på en lösning ett tag. Detta är vad jag lyckats åstadkomma.

Jag kommer att dela ut lösenordet till i princip alla som önskar. Syftet med att ha en skyddad sida är att jag vet vilka som läser på den. Ingen kan googla sig fram till inläggen eller läsa dem bara i förbifarten. Dock vill jag jättegärna ha er läsare med mig!

Den nya sidan kommer kanske att vara lite mer personlig än denna :mrgreen: 😎

Om man är intresserad av att läsa så ska man mejla mig på brakmakargatan@gmail.com

KLICKA HÄR!

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej! Du har en Ogod utmaning i min blog:)
Jag vill ha ditt lösenord miacrlqvist@hotmail.com

Kommentar av Mia

Tackar! Kommer och kollar! Lösen kommer..

Kommentar av Lotta

Jag vill oxå gärna ha lösen, om du känner för det såklart!: lilljensan@spray.se

Appråpå anant inlägg, ja du har ju några andra kottar att ”jämföra med”, men som du själv skrev ås är ju alla så olika o utvecklas i olika takt. Kommer ihåg att spec första året kunde jag bli tokig på dessa mammor som typ liksom satt o skröt över sina ungar som att det var nån slags tävling..Finns olika sätt att framföra saker på.. det där tävlingssättet komemr jag nog få nippran på även denna gång..

Ser framemot komma till linkan i vår 🙂
kram

Kommentar av Jenny

Hej Jenny! Jag skickar lösen!

Det är skönt att vara trygg i sin mammaroll. Då behöver man inte det där…

Kommentar av Lotta

Skickar du lösen till mig med ?? fameliasson@telia.com. Kram från Maria

Kommentar av Maria

Maria: Klart!

Kommentar av Lotta




Kommentera

